Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Studie průběhu zakázky firmou
Řeháková, Lucie ; Andrle, Vlastimil (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním procesu průběhu zakázky ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. vzhledem k zásadním činnostem. Cílem této práce je na základě analýzy zjištění úzkých míst a následně navržení optimálního řešení pro jejich odstranění v podobě změny procesu v té části průběhu zakázky firmou, která je náročná na čas.
Studie řízení nákupu ve výrobní společnosti
Řeháková, Lucie ; Němec, Ladislav (oponent) ; Klofanda, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza současného stavu řízení nákupu ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. a identifikace oblastí v nákupních procesech této firmy, v rámci kterých lze zvýšit výkonnost nákupu. Cílem této práce je zlepšení současného stavu řízení nákupu a zvýšení jeho efektivnosti a hospodárnosti. Návrhy na zlepšení současného stavu řízení nákupu jsou směřovány do oblasti elektronického nákupního vyjednávání s dodavateli a vhodného způsobu snížení počtu dodavatelů.
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Studie průběhu zakázky firmou
Řeháková, Lucie ; Andrle, Vlastimil (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním procesu průběhu zakázky ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. vzhledem k zásadním činnostem. Cílem této práce je na základě analýzy zjištění úzkých míst a následně navržení optimálního řešení pro jejich odstranění v podobě změny procesu v té části průběhu zakázky firmou, která je náročná na čas.
Studie řízení nákupu ve výrobní společnosti
Řeháková, Lucie ; Němec, Ladislav (oponent) ; Klofanda, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza současného stavu řízení nákupu ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. a identifikace oblastí v nákupních procesech této firmy, v rámci kterých lze zvýšit výkonnost nákupu. Cílem této práce je zlepšení současného stavu řízení nákupu a zvýšení jeho efektivnosti a hospodárnosti. Návrhy na zlepšení současného stavu řízení nákupu jsou směřovány do oblasti elektronického nákupního vyjednávání s dodavateli a vhodného způsobu snížení počtu dodavatelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.